onsdag 20 februari 2008

Jeans-jakt och nostalgi!

Efter veckor, eller snarare månaders, jeans-jakt har jag äntligen funnit dem. De är mörkblå, mjuka, stretch, alldeles lagom vida och är av märket Wrangler. Tänk att det kan vara så svårt att hitta ett par jeans som sitter riktigt snyggt. Passade även på i detta trista vinterväder att pigga upp mig med en skjorta i lite "våriga" färger som rött och rosa från Sisters. Känner mig rätt så tillfredställd vad gäller shopping just nu.

Har precis varit på promenad med min kära vän och gode granne S. Pratade bröllop och konstaterade att gifta sig och gå på bröllop är bland det roligaste som finns. Jag skulle gärna vilja gifta mig igen (med samma man förstås) för det var så otroligt roligt. Det är faktiskt det bästa som jag nånsin gjort, eller som en god vän sa till mig "det är en riktig egotripp". Rekommenderas varmt och vi ser verkligen fram emot stundande bröllop mellan våra väldigt goda vänner P&A i maj.

Kram Jessica

Inga kommentarer: