torsdag 20 mars 2008

Glad påsk!

Nu är det äntligen långledighet från jobbet, hela 4 ½ dagar. Härligt :) Tiden ska vi tillbringa hos mina föräldrar på deras nya gård och börja röja i ladan och i trädgården. Undrar vad för spännande man kan hitta där? Detta beror naturligtvis på väder, då det har blivit lovat 3 dm snö och kulingvind. Inte bra och elda då kanske....

Nu har maken och jag varit ute på långpromenad i 2 h. Hur härligt som helst. Vi plockade lite björkris på vägen hem, och idag på lunchen så var jag och handlade lite pynt. Jag är ju mer av den sparsmakade typen, så några fjädrar i gälla färger blir det inte här. Tyckte det blev kanon.




Undrar hur länge påskriset och äggen får vara kvar denna gången då?



En stor kram till er alla och ha en riktigt bra påskhelg!

Kram jessica

7 kommentarer:

svartataket sa...

Vad fint! Nä gälla färger är inte min melodi heller..dock hade jag inte så många svarta och vita hemma så då hittade jag några gamla som fick upp på riset ute i alla fall :)

Glad påsk!

Marie sa...

Riset blev jättefint med de söta små äggen i.

Ha en härlig påskhelg!
Kram Marie

Sara sa...

Hejsan

Vilken fin blogg, jag länkar till dig. Ha en skön påskhelg!
Kram Sara

Jes/Vita villa vila sa...

Å så fint!

Glad Påsk ♥ Kram Jes

Handplockat sa...

Jag blir alltid så glad då jag hittar en "ny blogg"
så mycket fint du visar
ha en toppen påsk afton
tjingeling

hulukvarn sa...

Hej!

Vilka härliga bilder på riset. Och vilken underbar katt.

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!/Hanna

Kannor och karaffer sa...

Jättefint blev det med äggen i riset....

God fortsättning på påsken.

Ha det gott
Ann