torsdag 28 maj 2009

Junosäng till salu!






Ja, det var precis en sådan annons som jag hittade på tradera för ett tag sedan.......

Jag har alltid önskat att få ha en Juno-säng till vår lilla bebis när den föds, men hade nästan givit upp hoppet innan jag hade börjat leta. Jag har förstått på er andra bloggare att de är jättesvåra att få tag på, de växer ju inte på träd här hemma i Sverige i alla fall. Dessutom vill man ju att sängen skall vara i någorlunda bra skick och ha alla grindarna kvar.

Men så en dag för någon månad sedan dök den upp och jag blev fullkomligt kär. Den var i jättefint skick, den behövde inte ens målas, alla delarna fanns och en helt ny madrass fick man till. Så vi bjöd och efter en spännande upplösning blev den äntligen familjen Anderssons.
Av alla de fynd som jag har gjort på loppis och auktioner genom åren så måste jag säga att detta var det bästa i alla kategorier.

Ha en underbar kväll!
Kram Jessica

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Förstår dig fullständigt! De är så fina de där Junosängarna!:) Lyckos den bebis som får sova där!:)

Snuttan sa...

Vilken underbar säng

Kram
Åsa

S o F sa...

Otroligt vacker - som ett hantverk.

Grattis! Ha det gott.

Jullan sa...

Stort Grattis till er båda!
Just precis en sådan säng hade jag när jag var liten. Vilka minnen jag får trots att jag var så liten!
Än en gång grattis!

Kram Juliane

Noamaja sa...

Grattis till vinsten! Följde auktionen med spänning;-) Min man är dansk och sov i en sådan när han var liten. Tyvärr finns den inte kvar så jag letar också. En dag ramlar vi väl på en också.

Ha det fint!

Vänligen
Noamaja