söndag 12 oktober 2008

Den förlorade bloggarens återkomst del 2!

Efter att har varit sängliggande i nästan en veckas tid i en dunderförkylning efter Andalusien-resan så börjar jag att tillfriskna. Det är hemskt när ögonen och näsan rinner och man bara hostar, å hostar, å hostar...........

Ett tecken på att jag har börjat och tillfriskna är att sökandet efter inredningsgrejer har återupptagits. Häromdagen beställdes äntligen den efterlängtade strykbrädan från Isabella Smith. Strykbrädan hittar du här! Brädan är beställd i från nätbutiken C´est la vie. Först var alla strykbrädor slut, men sedan damp det in ett mail att det var någon som hade avbeställt den sista, och den kunde jag få beställa. Gissa om jag var snabb? Så nu längtar jag riktigt till den kommer.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram jessica

P.S Tack för alla fina avtryck som ni lämnar hos mig. Det värmer i hjärtat. Själv lovar jag att bättra på mina besök och kommentarer hos er andra.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken fin strykbräda du har beställt. Kanske att det blir lite roligare att stryka med den, vem vet?!?=)
Kram och krya på dig!

Gårdsromantik sa...

Så spännande med en trästrykbräda - du visar väl den sen när den anländer!

Kram Maud

Sara sa...

Hej

Ska man stryka vill man ju ha en snygg strykbräda och det var ju din :-) Önskar dig en fin vecka.
Kram Sara