fredag 15 augusti 2008

Jag är kär.....

i Hanna Svenssons alster. Hanna driver krumelur design och gör så otroligt fina saker. Jag är helt såld på hennes saker, speciellt kollektionen "Fägring". Är det någon som vet något ställe där man kan köpa Hannas saker i Blekinge län eller i Kalmar stad?

Foto: Krumelur design

Foto: Krumelur design

Foto: Krumelur design
Till jul kommer Hanna att presentera sin tredje kollektion. Den är lika vacker som de andra föregående kollektionerna.

Foto: Krumelur design

Foto: Krumelur design


Foto: Krumelur design
Ha en jättebra helg allihopa!
kram Jessica

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Hennes saker är verkligen fina! Jag har jumbokoppen och en liten minikrona än så länge....
Vet ej var de finns i din närhet, men här i närheten finns på flera ställen. Malin med bloggen Älskar sött säljer i sin butik och hon skickar också!
Ha en riktigt skön helg! Kram!

Tinnar och torn sa...

Vilka underbara saker! Måste kollas in! Kram Petronella

På min gatan i stan sa...

Jättefint! :-)

Kram och ha en fin helg!

Sara sa...

Hejsan
Verkligen jättefina saker. Skulle vilja ha allihop. ha en fin helg.
Kram Sara

Mamma C sa...

Ja, hennes saker är mycket fina.
Kram Mamma C

i Emmas vita hem sa...

Hej Jessica!
Hittade in till din blogg genom "en doft av lavendel". Gud vilket fint hus ni verkar ha! Det är så roligt och inspirerande att kika in. Jag lägger gärna upp dig på min länklista om det är ok?
Kramar Emma