måndag 18 augusti 2008

Helgen!

Helgen som förflöt var så himla rolig med en massa olika saker inplanerade. På fredagen var maken och jag på Nordman, som är gamla favoriter till mig. Vilken stämmning det var, och man kunde ju nästan alla de gamla låtarna. Säga vad man vill om Nordman, men de låter jättebra live, och vilken röst han har den där Håkan ;)

På lördagen var det dags för kräftskiva hoss kompisarna M & S. Vilken jättetrevlig och mysig kväll det var, och vilka goa kompisar som dom har. Vi käkade kräftor, paj och en massa goda ostar. Gott! Speciellt för mig som fullkomligen älskar kräftor. Jag åt minst ett paket själv. Tänk vad härligt det är med goa kompisar. Tack M & S för en jättetrevlig kväll.

Idag har jag börjat på ett litet nytt projekt, som ni snart kommer att får se......





Kramis Jessica!

5 kommentarer:

Sara sa...

Ni verkar ha haft en urmysig helg. Ska bli kul att se vad du har på gång.
Kram sara

Mamma C sa...

Verkar som det var en super duper helg för er. Kräftor är jättegott tycker jag oxå. Undra vad du har för projekt på G, man blir lite nyfiken.
Kram Mamma C

Marie sa...

Låter som ni har haft en superrolig helg! Kul att umgås med sina vänner, men kräftorna hoppar jag gärna över! Tycker inte att det är det minsta gott, hihi.

Ha en bra onsdag!
Kram Marie

IKT i min vardag sa...

Vilken rolig helg!
Såg att du, liksom jag, är kär i Hanna Svenssons keramik. Har börjat samla lite saker. Köpte muggen senast igår. Du vet väl att Malin "Älskar sött" säljer hennes keramik i sin webbshop? Kolla där!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter som ni haft en helhärlig helg!

Kram ANnica