lördag 27 december 2008

Och så var....

julen över för denna gången. Tänk så fort det går. Här har allting varit jättebra och vi har både varit iväg och har haft lite jul hemma. En god fortsättning önskar jag er allihop.

I år fick jag fantastiska julklappar. Det var änglar från Krumelur Design, bestickförvaring från Nyblom och Kollén, pyjamas från polarn och pyret, muffinsform och en massa annat. Julklapparna som maken och jag gav bort var alla lyckade, så det känns roligt.

Nu är det bara att ladda inför nyår. Själva ska vi fira med kompisarna F och S. Ska bli jättekul. Ska bara leta upp något smarrigt recept som skall lagas, och det blir ju tre-rätters så klart.





Kram Jessica

P.S Är det någon som vet vad som har hänt när ikonerna avseende storlek och färg på bokstäverna där man gör själva blogg-inlägget har försvunnit. Tacksam för hjälp!

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, dessa dagar rullar snabbt förbi som man väntat på så länge. Vilka fina änglar du fick.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka fantastiskt söta änglar!

Kram Annica

Nettan sa...

Japp, visst rullar dagarna på, snart är det dax för nyår.

Tyckte mycket om dina änglar du fick !

Angånde ditt problem med inläggs text & storlek, om du tittar till höger så har du nog kommit åt" Redigera html & Skriv " ,testa att klicka på skriv så ska du se att det ändrar sig =0), annars vet jag inte...

Ha en fortsatt skön helg..
Kram Nettan

Sara sa...

Hejsan
Änglarna var jättefina!
Kram Sara

Gårdsromantik sa...

Så vackra änglar!

Kram Maud