söndag 28 september 2008

Fullt upp!

I helgen är det fullt upp med en massa saker som skall göras inför hösten. Vi har satt upp hyllor i förrådet, rensat ut och slängt, torkat av utemöbler och satt in dessa. Det har även hunnits med att pustsa och smörja in alla mina hästsaker (sadlar, träns m.m.) som hänger inne i lilla förrådet och väntar in nästa häst. Förhoppningsvis så kommer den snart ;)

Hann även med ett loppisbesök igår där jag gjorde en hel del fynd. Sedan ska det packas inför resan till Andalusien med jobbet som går av stapeln på tisdag, det ska bli sååååå kul :D

Nu ska det ut och sättas lökar.......







Ha en fortsatt trevlig helg!
kram Jessica

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja här var det fullt upp vill ja säga. Det var inte lite du hunnit med. Jag är oxå i farten idag. Med tvätt, tvätta fönstren, klippa gräsmattan och tvätta golv.
Ha en bra ny vecka.
Kram mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Oj vad duktiga ni varit i helgen. SJälv har jag inte gjort ett skvatt utan bara roat mig och tagit det lugnt...dåligt samvete vad är det???

Får väl bättra mig till nästa helg! Antagligen ösregnar det väl då som straff*fniss*

Kram Annica

Solsjö - Under en vind sa...

Vad flitiga ni varit! Jag kånkade också in mina trädgårdsmöbler för ett tag sen och idag fick grillen följa efter....

Ha det gott, kramar!

Sara sa...

Vilken härlig helg. Lökar har jag glömt bort, det är ju dags att plantera nu. Ha det så kul på resan.
Kram Sara